SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuba Miński: z newonce.media do Cape Morris

Kuba Miński dołączył do zespołu kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko senior copywritera i team leadera. Ostatnio był zwiąany z newonce.media.

Kuba Miński Kuba Miński

Kuba Miński od ponad ośmiu lat działa w branży kreatywno-mediowej. Przez ostatnie 4 lata pełnił rolę media owner serwisu newonce.sport i creative head w newonce.media, realizując kampanie i eventy dla marek takich jak: adidas, Ballantine’s, Disney, Netflix, Samsung, New Balance, Żywiec, Levi’s i Converse.

Był również odpowiedzialny za rekrutację i koordynację działań dziennikarzy w ramach struktury newonce.sport oraz tworzenie i realizację koncepcji kreatywnej kampanii “Mamy tak samo” dla newonce.radio. Wcześniej pracował dla m.in. w Webtalk i They.pl.

Dołącz do dyskusji: Kuba Miński: z newonce.media do Cape Morris

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mac
miller
odpowiedź
User
Chłopaki z Legnicy
Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem.
odpowiedź