SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów

16. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,34 mln widzów. Było to o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale TVN w paśmie emisji talk-show pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 4 marca do 27 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,34 mln osób, co zapewniło stacji 14,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show pokazany 8 kwietnia br., który obejrzało aż 1,85 mln widzów. Jego gośćmi byli Agnieszka Chylińska i Michel Moran. Drugie miejsce zajął odcinek z 18 marca br. z widownią wynoszącą 1,52 mln osób, w którym pojawili się modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.

Oglądalność talk-show odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-04

1 286 566

14,7%

18,9%

2014-03-11

1 077 629

13,1%

16,3%

2014-03-18

1 519 617

17,7%

25,8%

2014-03-25

1 177 636

14,1%

18,0%

2014-04-01

1 438 254

16,2%

20,3%

2014-04-08

1 845 924

20,5%

26,3%

2014-04-15

1 326 733

14,4%

19,0%

2014-04-22

1 097 594

12,4%

15,6%

2014-04-29

1 387 144

15,1%

20,4%

2014-05-06

1 311 950

14,4%

15,2%

2014-05-13

1 081 362

11,0%

13,8%

2014-05-20

1 430 602

15,4%

18,9%

2014-05-27

1 419 137

15,7%

20,9%

średnia

1 338 569

14,94%

19,18%


W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 310 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,65 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 18,30 proc. oraz 23,71 proc.

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN cały czas jest jednak liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 11,69 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy; 11,41 proc.), a czwarta TVP1 (filmy, „Po prostu”, 7,27 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” na tle konkurencji

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - KW

1338569

14,94%

19,18%

TVP2

1047399

11,69%

7,59%

Polsat

1022088

11,41%

12,86%

TVP1

651597

7,27%

6,71%


Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 10,98 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były znacznie wyższe i wyniosły 20,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szwagier
Kuba zapros szwagra... z youtuba :-)
odpowiedź
User
gf
Simon Cowell dawna stwierdził ze to zalosny idota ale na program na licencji gdzie wszystko mu napiszą w made in Miszczak Tvn badziewie wystarczy
odpowiedź
User
w
stary zatęchły suchar z farbowanym łbem udający na siłe małolata pan nikt idol gimbazy i szkoły podstawowej
odpowiedź