SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” przyciąga 1,2 mln widzów. TVN liderem

Najnowszą serię talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 70 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu pozostaje liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Anną Grodzką i Mamedem Chalidowem.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 18. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,23 mln osób, co zapewniło stacji 13,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowego sezonu, który przyciągnął przed telewizory 1,33 mln widzów. Gośćmi programu tego dnia byli: Anna Grodzka i Mamed Chalidow.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-03-2015

22:31:57

1 333 872

13,76%

10-03-2015

22:30:31

1 045 925

11,76%

17-03-2015

22:32:08

1 309 445

14,63%

Średnio:

1 229 653

13,40%

W porównaniu z emitowaną rok temu 16. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 70 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki programu wówczas pokazane oglądało średnio 1,3 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 15,16 proc. oraz 20,41 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast trzy pierwsze odcinki talk-show z edycji jesiennej (była to 17. seria) oglądało mniej widzów, bo średnio 1,14 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,74 proc. oraz 14,53 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego cały czas jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz dokumenty, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 9,43 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy; 6,86 proc.).

W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki

1 229 653

13,40%

15,88%

TVP2

1 128 024

12,29%

8,25%

Polsat

865 850

9,43%

13,17%

TVP1

630 034

6,86%

6,06%

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” przyciąga 1,2 mln widzów. TVN liderem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
august
„Kuba Wojewódzki” przyciąga"

Przyciąga bezmyślny motłoch - ludzi mądrych odrzuca...
odpowiedź
User
mati
Że to się tej smutnej gawiedzi jeszcze nie znudziło.
odpowiedź
User
kuba
trzymaj . przyciągnie jeszcze więcej widzow
odpowiedź