SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją talk-show - ma mniej o 280 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN jest dalej liderem rynku telewizyjnego.

Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 26 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,48 mln osób, co zapewniło stacji 17,11 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu, który przyciągnął przed telewizory 1,76 mln osób. Gośćmi showmana byli wtedy Jerzy Owsiak i Radek Liszewski z zespołu Weekend. Najmniej widzów (1,2 mln) śledziło trzecie wydanie z udziałem Donatana i Eryka Lubosa.


Kuba Wojewódzki, Radoslaw Liszewski i Jerzy Owsiak / FremantleMedia Polska, fot. Wojciech Kurczewski

W porównaniu z emitowaną rok temu dwunastą serią talk-show stracił 280 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki talk-show wiosną 2012 roku oglądało średnio 1,76 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,41 proc. oraz 24,78 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przekłada się na 11,96 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 11,04 proc.), a czwarta - TVP1 (także filmy oraz mecz piłki nożnej; 10,10 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat przed TVP1.


Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
26-02-2013146769816,17%21,07%
05-03-2013175769421,61%28,03%
12-03-2013120092713,87%17,48%
Średnio:147544217,11%21,97%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN-Kuba Wojewódzki147544217,11%21,97%
TVP2103148911,96%8,36%
Polsat95222311,04%11,77%
TVP187108910,10%10,47%

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vilek
WULGARNY ,CYNICZNY I GLUPI - PODSTARZALY LEMINGOWY PSEUDOKOMEDIANT .czekam jak zniknie w niebyt TV
odpowiedź
User
WIWO
zeby tak sie trzymac u zloba mimo wielkich kompromitacji to trzeba miec ogromne ULKADY i DOBRYCH SPONSOROW
odpowiedź
User
comp
Program powinien nosić tytuł "Nie warto rozmawiać"
odpowiedź