„Kuba Wojewódzki” stracił 300 tys. widzów, ale jest liderem

Program „Kuba Wojewódzki” jesienią br. miał 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego w czasie emisji show udało się TVN utrzymać pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,6 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność 13. serii „Kuby Wojewódzkiego” (emitowanej w okresie od 4 września do 27 listopada br. we wtorki o 22.30) wyniosła 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 18,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 23,36 proc. w grupie komercyjnej 16- 49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Widownia zakończonej właśnie edycji była niższa o 300 tys. osób niż tej emitowanej w analogicznym okresie ub.r. 11. serii programu. „Kubę Wojewódzkiego” śledziło wtedy bowiem średnio 1,88 mln osób, co dawało stacji odpowiednio 21,99 proc. i 25,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

Telewizja TVN w czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” była liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji z wynikiem 14,68 proc. znalazł się Polsat, emitujący wówczas „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (14,00 proc., „Magazyn Ekspresu Reporterów” oraz dokumenty z cyklu „ Świat bez fikcji” ), a czwarta była TVP1 (6,06 proc., „Na pierwszym planie” oraz filmy fabularne). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga TVN tu była jeszcze większa.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków jesiennej serii programu były wyższe niż rok temu i wyniosły 19,6 mln zł. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. 11. edycja przyniosła z reklam 16,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format oglądać można również w serwisie tvnplayer.pl. Suma wyświetleń online odcinków „Kuby Wojewódzkiego” w okresie od 1 września do 28 listopada br. (do godz. 14.00) wyniosła 3 099 277.

Kolejna seria talk-show pojawi się w TVN wiosną 2013 roku.

grafika

fot. Wojciech Kurczewski/TVN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online