„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 26 lutego do 4 czerwca br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,65 mln osób, co zapewniło stacji 18,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka Kaczorowska.

W porównaniu z emitowaną rok temu 12. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 170 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało średnio 1,82 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,77 proc. oraz 25,22 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów”, film fabularny oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne, serial „Zemsta” oraz mecze piłki nożnej; 10,20 proc.)., a czwarty - Polsat (filmy i reality show „Ekipa na swoim”; 8,34 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP1.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 20,4  mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe i wyniosły 14,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

grafika

Kolejny sezon talk-show trafi na antenę TVN jesienią br.

Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 14”

 

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia