„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów i jest liderem

Nowy sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,55 mln osób. W porównaniu z emitowaną rok wcześniej edycją talk-show zyskał 70 tys. widzów, a w czasie emisji formatu TVN jest liderem rynku telewizyjnego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki 15. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,55 mln osób, co zapewniło stacji 17,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z emitowaną rok temu 13. serią talk-show zyskał 70 tys. widzów. Minimalnie spadł jednak udział produkcji w rynku telewizyjnym. Trzy pierwsze odcinki talk-show jesienią 2012 roku oglądało średnio 1,48 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 18,94 proc. oraz 23,06 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania najnowszych odcinków programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przekłada się na 12,76 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. seriale „Kości” oraz „Zdrady”; 10,79 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej; 9,87 proc.).

W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat przed Dwójką i Jedynką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"