“Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

Program Magdy Gessler “Kuchenne rewolucje” po przeniesieniu emisji na czwartek, podniósł widownię stacji w nowym paśmie i pokonuje konkurencję. Walkę o widza z TVP i Polsatem wygrywają także powtórkowe odcinki formatu nadawane w dawnym paśmie premierowym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Trzy premierowe odcinki czwartej serii “Kuchennych rewolucji” obejrzało w czwartki o 21.30 średnio 2,49 mln widzów, co dało stacji TVN 19,33 proc. udziału w grupie 4+ i 24,42 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie kanał notował tylko odpowiednio 12,11 proc. i 14,37 proc. udziału i miał 1,61 mln widzów.

W czasie emisji programu telewizja TVN jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajmuje Polsat, nadający wtedy “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” co daje mu odpowiednio 17,99 proc. i 18,85 proc. udziału. Trzecia jest TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”; 17,62 proc. w 4+), a czwarta - TVP 2 (“Dr. House”, filmy fabularne, 8,48 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. druga edycja “Kuchennych rewolucji” nadawana wówczas w soboty o 18.00, miała po trzech odcinkach średnio 1,87 mln widzów i odpowiednio 20,36 i 25,44 proc. udziału. Pokazywane teraz w tym paśmie powtórki cieszą się nadal sporą popularnością. Po dwóch emisjach ich średnia oglądalność wynosi 1,48 mln osób, co przekłada się na 17,76 proc. udziału w 4+ i 22,45 proc. w 16-49. W tym czasie TVN także jest liderem, a drugie miejsce z wynikiem na poziomie 13,99 proc. w 4+, zajmuje TVP 1, nadająca wówczas serial “Rezydencja”, a trzeci jest Polsat (13,13 proc.).

grafika

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledzą kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje z tarapatów. Na pomoc każdej ma cztery dni. Producentem wykonawczym formatu jest firma Constantin Entertainment.

Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK