SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad milion osób ogląda „Kuchenne rewolucje”. TVN wiceliderem pasma

Średnio 1,02 mln widzów zasiadło przed telewizorami podczas emisji pierwszych trzech odcinków „Kuchennych rewolucji” w TVN. To o 331 tys. mniej niż przed rokiem. Reality-show dał stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Nowe odcinki 28. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN (do 17 marca) śledziło średnio 1,02 mln osób. Przełożyło się to na 9,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,61 proc. w grupie 16-49 oraz 11,52 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany - drugi odcinek produkcji - wyemitowano 10 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,07 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 331 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 2 do 17 marca 2023 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,35 mln widzów, przy udziałach na poziomie 12,13 proc. w 4+, 16 proc. w 16-49 i 15,28 proc. w 20-54.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.35 ma 9,24 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 14,93 proc. udziału, a dalej plasują się: Polsat (5,25 proc.) i TVN24 (5,1 proc.). Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN również uplasował się na drugim miejscu, za TVP.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.

Dołącz do dyskusji: Ponad milion osób ogląda „Kuchenne rewolucje”. TVN wiceliderem pasma

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2024
Powinni dodać widownię z Playera i tam pewnie wyjdzie też kilkaset tysięcy.
7 8
odpowiedź
User
jiji
jak iiloraz trzeba mieć zeby ogladac ta medialnakile szlam i muł
9 5
odpowiedź
User
Bert
Sztuczne i Nudne to jak flaki z olejem i trzeba nie mieć mózgu by to coś oglądać i się tym podniecać .
6 4
odpowiedź