„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon, emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 mln widzów co dało 24 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 31,1 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Pierwszy sezon, nadany przed rokiem, przyciągnął 2,31 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku w trakcie emisji „Kuchennych rewolucji” wśród ogółu widzów była TVP1 z 3,1 mln widzów i  25,69 proc. udziału w rynku. Telewizja TVN okazała się jednak bezkonkurencyjna w grupie 16-49.

Produkcję śledziły przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement  wpływy reklamowe wyniosły 12,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN wyprodukuje kolejny sezon reality, obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Na razie nie ma informacji kiedy „Kuchenne rewolucje 4” trafią na antenę. Od 7 maja stacja nadaje powtórki programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych