„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon, emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 mln widzów co dało 24 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 31,1 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Pierwszy sezon, nadany przed rokiem, przyciągnął 2,31 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku w trakcie emisji „Kuchennych rewolucji” wśród ogółu widzów była TVP1 z 3,1 mln widzów i  25,69 proc. udziału w rynku. Telewizja TVN okazała się jednak bezkonkurencyjna w grupie 16-49.

Produkcję śledziły przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement  wpływy reklamowe wyniosły 12,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN wyprodukuje kolejny sezon reality, obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Na razie nie ma informacji kiedy „Kuchenne rewolucje 4” trafią na antenę. Od 7 maja stacja nadaje powtórki programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"