„Kuchenne rewolucje - powroty” już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile

Player.pl udostępnił pełną serią odcinków internetowego formatu „Kuchenne rewolucje - powroty”, będącego spin-offem reality-show Magdy Gessler, nadawanego w TVN. Produkcja do końca lutego dostępna będzie tylko w ramach Strefy T-Mobile, potem dostęp do niej zyskają wszyscy internauci.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje - powroty” już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile
Magda Gessler, fot. TVN

„Kuchenne rewolucje - powroty” to program, w którym widzowie zobaczyć mogą jak po latach radzą sobie restauracje, które poddane były metamorfozom w reality-show „Kuchenne rewolucje”. O tym, że taki projekt powstaje portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy już w październiku ub.r. (więcej na ten temat).

W każdym odcinku internetowego formatu jedną restaurację odwiedza Charles Daigneault, finalista drugiej edycji programu „MasterChef”. Wcześniej Magda Gessler podpowiada mu co było największym problemem podczas metamorfozy i na co powinien zwrócić największą uwagę w odwiedzanym lokalu. Podczas wizyty prowadzący sprawdza jakość serwowanych potraw, rozmawia z właścicielami i pracownikami o tym co wydarzyło się w ich restauracji po „Kuchennych rewolucjach”. Wrażenia z wizyty Charlesem Daigneault podsumowuje wspólnie z Magdą Gessler. Program wyprodukowała firma Constantin Entertainment.

"Kuchenne rewolucje - powroty" możecie oglądać od poniedziałku 19 stycznia br. w Strefie T-Mobile dostępnej w ramach portalu Player.pl. To specjalny serwis dostępny tylko dla klientów sieci komórkowej T-Mobile, który ruszył w grudniu ub.r. (dowiedz się więcej). Pojawił się w nim liczący 10 odcinków (każdy z nich trwa po 16 minut) pełen sezon program. - Wszystkie odcinki zostały udostępnione naraz jako kontent premium - podkreśla Joanna Górska, szefowa zespołu PR Grupy TVN.

W marcu br., gdy TVN zacznie emisję kolejnej serii „Kuchennych rewolucji”, program „Kuchenne rewolucje - powroty” ma pojawić się w ogólnodostępnej ofercie Player.pl. Co tydzień będzie do niej dodawany jeden odcinek show.

Z danych Megapnel PBI/Gemius wynika, że we wrześniu ub.r. Player.pl miał 2,34 mln użytkowników i 62,69 mln odsłon (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style