„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam
Magda Gessler

„Kuchenne rewolucje 7” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30 w okresie od 28 lutego do 6 czerwca br. Średnia widownia programu wyniosła 2,36 mln osób., co przełożyło się na 17,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek 7. serii reality-show. Oglądało go 2,60 mln osób.

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej piątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. Wówczas program Magdy Gessler oglądało bowiem 2,94 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 21,90 proc. oraz 26,90 proc. udziału (przeczytaj więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 19,22 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi”, filmy fabularne oraz „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”; 15,42 proc.) oraz TVP2 (seriale „Dr House” i „Zabójcze umysły”; 6,70 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była liderem, a drugie miejsce zajął Polsat przed TVP1.

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu „Kuchennych rewolucji” wyniosły 29,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

grafika

fot. TVN

Kolejna seria programu Magdy Gessler pojawi się na antenie TVN jesienią br.

Trzy topowe odcinki „Kuchennych rewolucji 7”

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7