„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Premierowe odcinki programu śledziło średnio 2,28 mln osób. Przełożyło się to na 16,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,8 mln osób.
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. odcinki ósmej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 180 tys. więcej widzów, bo 2,46 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,47 proc. i 22,68 proc. udziału (dowiedz się więcej).
TVN w czasie emisji „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi” i filmy fabularne; 13,10 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,26 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-stracil-widzow-tvn-chce-odswiezyc-program ##
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, druga lokata należała do Polsatu, trzecia - do Dwójki, a czwarta - do Jedynki.
Wpływy z reklam przy emisji obecnego sezonu programu wyniosły 26,27 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadły one o 9,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż 10. seria programu liczyła 13 odcinków, a ósma - 15.
11. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.











