„Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,3 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej
Magda Gessler

„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Premierowe odcinki programu śledziło średnio 2,28 mln osób. Przełożyło się to na 16,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,8 mln osób.

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. odcinki ósmej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 180 tys. więcej widzów, bo 2,46 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,47 proc. i 22,68 proc. udziału (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi” i filmy fabularne; 13,10 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,26 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-stracil-widzow-tvn-chce-odswiezyc-program ##

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, druga lokata należała do Polsatu, trzecia - do Dwójki, a czwarta - do Jedynki.

Wpływy z reklam przy emisji obecnego sezonu programu wyniosły 26,27 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadły one o 9,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż 10. seria programu liczyła 13 odcinków, a ósma - 15.

11. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7