“Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

Czwarty sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN więcej widzów niż nadawaną rok temu drugą serię. Reality-show Magdy Gessler był liderem zarówno w paśmie premierowym w czwartki, jak i w paśmie powtórkowym w soboty.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w nowym paśmie - w czwartki o 21.30, śledziło 2,79 mln widzów, co dało stacji 21,05 proc. udziału w grupie 4+ i 26,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Z kolei powtórki, nadawane w dawnym paśmie premierowym (soboty o 18.00), śledziło 2,03 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,22 proc. i 22,95 proc. (dane bez ostatniego odcinka).

W analogicznym okresie ub.r. w czwartkowym paśmie o 21.30 TVN miał 2 mln widzów, co dało kanałowi 14,89 proc. udziału w 4+ i 17,34 proc. w 16-49. Natomiast odcinki drugiej serii programu, nadawane wówczas w soboty o 18.00,przyciągały średnio 2,54 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 22,10 proc. i 28,18 proc.

W czasie emisji “Kuchennych rewolucji” TVN była liderem rynku. Drugie miejsce w czwartkowym paśmie o 21.30 zajmowała Jedynka, emitująca wówczas “Rezydencję”, “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, co dawało jej 20 proc. udziału w grupie 4+. Trzecie miejsce zajął Polsat (“Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, filmy; 16,90 proc.), czwarta była TVP 2 (7,30 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem przed Polsatem.

Z konkurencją wygrały też sobotnie powtórki. Tam drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła Dwójka z udziałem na poziomie 15,20 proc., emitująca “Panoramę”, “Sport” i “Pogodę”. W grupie 16-49 wiceliderem był jednak Polsat.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie w wieku 25-59 lat oraz mieszkańcy miast.

grafika

fot. TVN

Przychody reklamowe w przypadków odcinków premierowych formatu wynosiły 35 mln zł. Dodatkowo wpływy z powtórek to 16,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Emitowana rok temu druga odsłona przyniosła z reklam tylko 14,7 mln zł.

Kolejną edycję “Kuchennych rewolucji” telewizja TVN planuje nadać wiosną 2012 roku. Ruszyły już nagrania nowych odcinków.

Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Profil widowni reality-show

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7