“Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

Czwarty sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN więcej widzów niż nadawaną rok temu drugą serię. Reality-show Magdy Gessler był liderem zarówno w paśmie premierowym w czwartki, jak i w paśmie powtórkowym w soboty.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w nowym paśmie - w czwartki o 21.30, śledziło 2,79 mln widzów, co dało stacji 21,05 proc. udziału w grupie 4+ i 26,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Z kolei powtórki, nadawane w dawnym paśmie premierowym (soboty o 18.00), śledziło 2,03 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,22 proc. i 22,95 proc. (dane bez ostatniego odcinka).

W analogicznym okresie ub.r. w czwartkowym paśmie o 21.30 TVN miał 2 mln widzów, co dało kanałowi 14,89 proc. udziału w 4+ i 17,34 proc. w 16-49. Natomiast odcinki drugiej serii programu, nadawane wówczas w soboty o 18.00,przyciągały średnio 2,54 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 22,10 proc. i 28,18 proc.

W czasie emisji “Kuchennych rewolucji” TVN była liderem rynku. Drugie miejsce w czwartkowym paśmie o 21.30 zajmowała Jedynka, emitująca wówczas “Rezydencję”, “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, co dawało jej 20 proc. udziału w grupie 4+. Trzecie miejsce zajął Polsat (“Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, filmy; 16,90 proc.), czwarta była TVP 2 (7,30 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem przed Polsatem.

Z konkurencją wygrały też sobotnie powtórki. Tam drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła Dwójka z udziałem na poziomie 15,20 proc., emitująca “Panoramę”, “Sport” i “Pogodę”. W grupie 16-49 wiceliderem był jednak Polsat.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie w wieku 25-59 lat oraz mieszkańcy miast.

grafika

fot. TVN

Przychody reklamowe w przypadków odcinków premierowych formatu wynosiły 35 mln zł. Dodatkowo wpływy z powtórek to 16,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Emitowana rok temu druga odsłona przyniosła z reklam tylko 14,7 mln zł.

Kolejną edycję “Kuchennych rewolucji” telewizja TVN planuje nadać wiosną 2012 roku. Ruszyły już nagrania nowych odcinków.

Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Profil widowni reality-show

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online