SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.

Magda GesslerMagda Gessler

„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,52 mln osób. Przełożyło się to na 18,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek najnowszej serii, który obejrzało 2,62 mln osób. Magda Gessler przeprowadzała w  nim metamorfozę pizzerii w Słupsku.

Dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-06

2 410 221

17,50%

21,90%

2014-03-13

2 533 874

19,10%

23,90%

2014-03-20

2 623 452

18,70%

22,90%

Średnio:

2 521 925

18,40%

22,90%


W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej siódmym sezonem „Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. Wiosną 2013 roku pierwsze trzy odcinki programu Magdy Gessler oglądało bowiem 2,29 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,71 proc. oraz 20,19 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera” i początek dokumentów z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”, co przekłada się na 20,17 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i „To nie koniec  świata”; 13,67 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 3,19 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 758 778

20,17%

12,12%

TVN - Kuchenne rewolucje

2 521 925

18,44%

22,86%

Polsat

1 869 666

13,67%

15,22%

TVP2

435 768

3,19%

3,09%

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polpot
ok
odpowiedź
User
gość
Szkoda że tak późno dają, nie mogę oglądać w tv, więc potem playera włączam. Program super :)
odpowiedź
User
olek
Strach myśleć co dzialoby się nadal w polskich restauracjach gdyby nie ten program. Ten program dokonał najwiekszej rewolucji w podejściu do klienta przez restauratorów oraz w samym postrzeganiu restauracji przez klientów.
odpowiedź