“Kuchenne rewolucje” zyskały widzów

Drugi sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało na antenie TVN średnio 2,54 mln widzów, czyli więcej niż pierwszą serię. W czasie emisji show stacja przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł. Kolejny sezon programu TVN pokaże wiosną 2011 r.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w soboty o 18.00, dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+ i 28,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49.  Nadawana wiosną br. pierwsza edycja reality-show miała natomiast średnio 2,31 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,60 proc. i 25,84 proc.

W czasie emisji programu telewizja TVN była wiceliderem rynku, przegrała tylko z TVP 1, która w tym paśmie emitowała gł. popularny teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 26,11 proc. udziału w grupie 4+. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”, “Alfabet uczuć z M jak miłość”; 11,77 proc.) oraz Polsat (“Światowe Rekordy Guinnessa”, “Wydarzenia”; 11,09 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 to TVN zajął pierwsze miejsce.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Kuchennych rewolucji” stacja nadawała powtórki “Brzyduli”. Oglądało je mniej widzów – bo średnio 2,48 mln osób, a ich udział w rynku wynosił 20,94 proc. w 4+ i 24,58 proc. w 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

Przychody reklamowe z drugiej serii programu wyniosły 14,7 mln zł  Na pierwszej edycji, która liczyła osiem odcinków, TVN zarobiła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment. Kolejny sezon programu ma się pojawić na antenie TVN wiosną przyszłego roku.

Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Profil widowni reality-show

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"