SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne” wersje muzycznej klasyki reklamują loterię Lubelli

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła promocję konsumencką wspierającą sprzedaż makaronów Lubella. Akcję wspiera kampanią w radiu i internecie przygotowaną przez agencje Brainbox, Grupa3 i Mindshare Polska.

W ubiegłorocznej promocji Lubelli do wygrania były fartuchy. Teraz konsumentom oferowane są do kompletu rękawice kuchenne.

By je zdobyć, należy kupić makaron Lubella z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na stronie Promocja.lubella.pl. Każdy zgłoszony kod daje dwie szanse na wygraną. W codziennych losowaniach można zdobywać oryginalne rękawice z zabawnymi hasłami (jak np. Czekam z wypiekami, Tak trzymaj!, Wszystko w Twoich rękach),  a w finale uczestnicy promocji mają szansę wygrać 100 tys. zł.  Kuchenne rękawice Lubelli to najwyższa jakość, nowoczesny wzór i przede wszystkim pomysłowe hasła (m. in.: „Czekam z wypiekami”, „Tak trzymaj!”, „Wszystko w Twoich rękach”).

Promocję Lubelli, zaplanowaną do 6 grudnia br., wspiera kampania reklamowa w największych stacjach radiowych oraz internecie. W radiu emitowane będą „kuchenne” (instrumentom muzycznym akompaniują odgłosy gotowania )wersje klasycznych utworów muzycznych - opery „Carmen” i „W grocie króla gór” Edwarda Griega.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brainbox, stronę internetową dedykowaną loterii przygotowała agencja Grupa 3, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne” wersje muzycznej klasyki reklamują loterię Lubelli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl