Kulinarne podróże Roberta Makłowicza w świątecznych reklamach Tesco (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania reklamowa hipermarketów Tesco jest oparta na spotach, w których Robert Makłowicz pokazuje świąteczne zwyczaje kulinarne w różnych krajach. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bożonarodzeniowe reklamy Tesco nawiązują do formatu telewizyjnych programów Roberta Makłowicza. W spotach kucharz odwiedza różne zakątki świata (w obecnie emitowanym - Danię, a w poprzednich m.in. Norwegię i Meksyk) i opowiada o świątecznych zwyczajach kulinarnych ich mieszkańców.

W kampanii reklamowane są artykuły żywnościowe, m.in. oferta Tesco Finest obejmująca kawy, herbaty, słodycze i przyprawy wysokiej jakości z różnych stron świata.

W ramach akcji w serwisie internetowym Tesco.pl uruchomiono dział Świąteczny Pomocnik z radami dotyczącymi przygotowań przedświątecznych i przepisami kulinarnymi, m.in. autorstwa Roberta Makłowicza.

Makłowicz jest głównym bohaterem reklam Tesco od maja br., kiedy na stałe zastąpił w nich animowanych Henia i Krysię (więcej na ten temat).

Obecna kampania reklamowa jest prowadzona od połowy listopada, przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek