Kulka ćwicząca fitness w reklamie darmowej Telewizji Osobistej w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Netii, której bohaterami są kulki z logo firmy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kulka ćwicząca fitness w reklamie darmowej Telewizji Osobistej w Netii (wideo)

Spot pokazuje, jak jedna z kulek z logo Netii próbuje wykonywać ćwiczenia fitness prezentowane w telewizji przez trenerkę, na co druga z dezaprobatą ocenia, że robi coś nie tak. Reklama informuje, że obecnie w pakiecie z telewizją i internetem usługa Telewizji Osobistej do końca br. jest nieodpłatna, a od stycznia przyszłego roku jej miesięczna cena będzie wynosić 35 zł.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz na outdoorze.

Przygotowaniem strategii i kreacji kampanii oraz realizacją spotów zajęła się agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska, a za działania w internecie - dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Orlen uruchomił w Czechach pierwszy samoobsługowy sklep. W zakupach pomaga awatar

Orlen uruchomił w Czechach pierwszy samoobsługowy sklep. W zakupach pomaga awatar

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą