SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lawenda PR wypromuje w Polsce mołdawską turystykę

Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodowym Stowarzyszeniem Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) w zakresie obsługi public relations. Klienta pozyskano w przetargu.

Agencja zajmie się dotarciem do klientów biznesowych oraz indywidualnych turystów. Do jej zadań należą także dostosowanie strategii komunikacji do specyfiki polskiego rynku, media relations, organizacja wyjazdów prasowych, wydarzenia branżowe i komunikacja w mediach społecznościowych. Lawenda PR prowadzić będzie także doradztwo wizerunkowe oraz reprezentować klienta w polskiej branży turystycznej.

Ze strony agencji działania koordynuje Joanna Kuźma dział destination marketingu kierowany przez .

Umowę podpisano na rok. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.

 

Dołącz do dyskusji: Lawenda PR wypromuje w Polsce mołdawską turystykę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl