SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobrze mieć w sobie coś z Leszka” w kampanii piwa Lech (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na nieobecnym bohaterze Leszku Chmielewskim. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Zenith i Tailor Made PR.

Nowy spot pokazuje różne sytuacje życiowe, w których mężczyźni, stając przed problemami lub wyzwaniami, radzą sobie w brawurowy sposób. Lektor zastanawia się, jak w każdej z tych sytuacji zachowałby się Leszek, a na końcu stwierdza, że zawsze pojawia się ktoś, gdy jest Leszek. Spot kończy się hasłem „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka. Spróbuj. Lech”.

Jest to kontynuacja komunikacji reklamowej piwa Lech z ostatnich trzech lat. Kampanie opisywały efekty podróży nieobecnego bohatera Leszka Chmielewskiego, który odwiedzał różne miejsca na świecie i inspirował mieszkańców do śmiałych działań i oryginalnych pomysłów. Kolejne spoty pokazywały m.in. rozbitków na bezludnej wyspie, rewolucję w egzotycznym kraju, fryzjera z Brazylii, azjatyckiego restauratora i meksykańskiego wrestlera.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Za obsługę marketingową marki Lech odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja reklam), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations).

Dołącz do dyskusji: „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka” w kampanii piwa Lech (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Copue
Znowu nie wiem, kto wyprodukował spot.
odpowiedź
User
Aka
Czy mógłby ktoś podać nazwę utworu?
odpowiedź
User
krzys
rowniez szukam utworu.
odpowiedź