SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Spotify powstał profil Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards

Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę piwa Lech Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.

Do celów promocji festiwalu Httpool Polska zarekomendował marce Lech m.in. wykorzystanie Spotify w kampanii promującej festiwal poprzez zastosowanie unikalnego rozwiązania łączącego na oficjalnym profilu marki dostęp do playlist muzycznych oraz podcastów z wywiadami z artystami. Promocja na Spotify wykorzystuje najbardziej zasięgowy format audio z banerem towarzyszącym, przekierowującym do oficjalnego profilu Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards.

W ramach kanału festiwalowego na Spotify dostępne są playlisty z muzyką hip-hopową: „Newschool”, „Trueschool”, „Oldschool” oraz „Nominowani do LPHHMA 2023” (nagrody festiwalu). Utworzono też playlistę z podcastami w formie „Kamper Talks”. Są to rozmowy z artystami prowadzone w specjalnym festiwalowym kamperze, który jest mobilnym studiem nagraniowym. Prowadzą je youtuberzy komentujący polski rynek hip-hopowy: Yachostry i Yurkosky.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-kammel-reklama-piwo-lech-pils-gwiazda-tvp-pytanie-na-sniadanie ##

Na oklejonym festiwalową grafiką kamperze, który będzie również obecny podczas festiwalu, umieszczono specjalny kod Spotify. Po jego zeskanowaniu można przejść na kanał festiwalu w tym serwisie muzycznym.

- Marka Lech jest po raz kolejny sponsorem tytularnym najważniejszego wydarzenia hip-hopowego w Polsce. Z okazji jubileuszowej, 10. edycji chcieliśmy umożliwić uczestnikom festiwalu (i nie tylko!) poznanie artystów od innej strony i zachęcić ich do odsłuchu serii wywiadów. Stąd pomysł na mobilne studio „Kamper Talks”. Poza aktualnymi rozmowami na Spotify znajdują się playlisty z utworami z poprzednich lat. W ten sposób chcemy pokazać, że Lech to marka dla młodych, która ma muzykę w swoim DNA. Nasza obecność na festiwalu jest więc czymś naturalnym – mówi Maria Hejmanowska, brand manager Lech. 

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację nagrań odpowiedzialny jest Stars4Brands, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, natomiast za komunikację w social media odpowiada agencja Cut the Mustard.

Festiwal Lech Hip Hop Festival & Music Awards odbędzie się w dniach 6-8 lipca w Płocku.

Dołącz do dyskusji: Na Spotify powstał profil Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl