SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lechendy mogą wszystko" w reklamie Lech Free 0,0%

Ruszyła nowa kampania reklamowa napoju Lech Free 0,0%, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Ponownie występuje w niej postać barda. Działania przygotowały Bardzo, OTO Film, Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.

Nowa reklama osadzona w platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV od 8 marca. Nie mogło w niej zabraknąć postaci barda, który od zeszłego roku pojawia się we wszystkich spotach marki Lech. Charakterystyczne "Le Le Le Le" znów będzie na ustach wszystkich, a zwłaszcza u osób, które prowadzą aktywny tryb życia i jednocześnie nie chcą rezygnować z tego co dla nich ważne - smaku ulubionego piwa.

W ostatnim czasie marka Lech Free 0,0%  powiększyła portfolio o nowy smak - Arbuz Mięta.

Za koncepcję nowego spotu odpowiada agencja Bardzo, zaś za produkcję spotu dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.

Dołącz do dyskusji: „Lechendy mogą wszystko" w reklamie Lech Free 0,0%

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek Placek
Za każdym razem przy reklamie sikacza "Lech" myślę - o, dno głupoty osiągnięte. Po czym następuje kolejna reklama i okazuje się, że dno jest jeszcze głębiej...
odpowiedź
User
Leon
To jest tak złe, że nawet nie da się tego skomentować.
odpowiedź
User
bard
Wycie tego barda przypomina rzyganie po lechu
odpowiedź