SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LED-lew salonowy (a nawet dwa) Samsunga – wideo making of

Jak przygotowano kampanię reklamową telewizorów Samsung pod hasłem „LED Salonowy”? Zapraszamy do obejrzenia wideo.

Prowadzona w marcu br. kampania telewizorów Samsung LED TV serii 8 opierała się na grze językowej między jej hasłem „LED Salonowy – władca płynności” a lwami, które występowały w poszczególnych reklamach (więcej o całej akcji). Wizerunki zwierząt nie zostały wygenerowane komputerowo, tylko nagrano ujęcia i zrobiono fotografie dwóm lwiątkom – Sarze i Leonowi. Zwierzętami, sprowadzonymi z Czech, podczas kręcenia reklam opiekował się ich opiekun Ludvik Berousek oraz zespół treserów.

Ostatecznie lwy pojawiły się w layoutach i spotach wykorzystywanych w tej kampanii. Akcję przygotowały firmy Red8 Communications Group, Red8 Digital (wcześniej Genero), Unlimited i Starcom.

Dołącz do dyskusji: LED-lew salonowy (a nawet dwa) Samsunga – wideo making of

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl