Kampania telewizorów Samsung LED TV serii 8 jest oparta na grze językowej między jej hasłem „LED Salonowy – władca płynności” a lwami, które występują w spotach i na layoutach wykorzystywanych w akcji. Działania podkreślają smukły design tych odbiorników oraz zastosowaną w nich technologię Clear Motion Rate 800 Hz.
W ramach kampanii uruchomiono serwis ledsalonowy.pl, w którym za pomocą specjalnej aplikacji będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji wygrają możliwość rzeczywistego umeblowania wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.

Działania reklamowe oprócz internetu (tv.wp.pl, interia.pl, onet.pl, allegro.pl, ceneo.pl, cokupic.pl) obejmują prasę, outdoor, punkty sprzedaży i BTL. Pierwsza odsłona akcji jest zaplanowana do 4 kwietnia. Strategię kampanii przygotowała Red8 Communications Group, a za kreację internetową i konkurs na wirtualne aranżacje meblowe odpowiada agencja Red8 Digital (do niedawna Genero). Materiały BTL przygotowała agencja Unlimited, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.











