Dumb ways to die
Agencja: McCann MelbourneKlient: metro w MelbourneProdukt: bezpieczeństwo w metrze
Nagrody: Grand Prix, Złote Lwy w podkategoriach Best Use of Music and/or Sound Design oraz Best Scriptwriting
Kampania zdobyła jeszcze cztery nagrody Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej).
>>> Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie "złote" spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Dove - dźwięk samochodu
Agencja: Ogilvy & Mather LondonKlient: UnileverProdukt: Dove
Prime Television - Call girl
Agencja: Draft FCB New ZealandKlient: Prime TelevisionProdukt: kanał telewizyjny Prime
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Publications & Media oraz Best Use of Radio as a Medium

Mercedes-Benz - TMA, gniazdo
Agencja: Net#Work BBDO JohannesburgKlient: Mercedes-BenzProdukt: certyfikowana przedsprzedaż Mercedes-Benz
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Cars & Automotive Services oraz Best Scriptwriting
Lego - chuchu, uuuu
Agencja: Ogilvy GuatemalaKlient: La JugueteriaProdukt: Lego
Ragu - Telefon, buty dzielenie się
Agencja: Barton F. Graf 9000 (Nowy Jork)Klient: UnileverProdukt: sos Ragu











