SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu „Kubuś i Przyjaciele”

Liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci w sierpniu br. było „Lego Ninjago”, a w czołówce znalazł się nowy magazyn „Lego Nexo Knights”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w sierpniu 2016 roku wyniosła 53 314 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2015 roku o 9,27 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 50 402 egz., wyższym o 0,28 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten awansował z miejsca czwartego.

Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 461 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.

Ostatnie miejsce zajął „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 29,41 proc. do 23 148 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,14 proc. do 35 555 egz., odnotował „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 7.

ZKDP

sierpień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 949

54 114

53 314

59 950

58 758

58 758

-9,27%

Mój Kucyk Pony

58 291

50 402

50 402

58 000

50 260

50 260

0,28%

Lego Nexo Knights

59 752

44 261

43 461

-

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

63 500

40 444

40 444

69 789

52 820

52 820

-23,43%

Księżniczka

53 300

37 132

37 132

55 000

40 080

40 080

-7,36%

Świnka Peppa Magazyn

42 993

36 654

36 654

41 480

30 154

30 154

21,56%

Scooby - Doo!

59 826

35 555

35 555

69 997

53 422

51 635

-31,14%

Lego Friends. Magazyn

44 462

30 250

30 250

44 789

38 021

38 021

-20,44%

Auta

35 000

27 320

27 320

40 000

25 807

25 807

5,86%

Magazyn MiniMini

39 982

25 670

25 670

39 994

24 410

24 410

5,16%

Kubuś i Przyjaciele

32 000

23 148

23 148

36 000

17 887

17 887

29,41%

W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,52 proc.) też pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Najwięcej w tym ujęciu straciły natomiast „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 24,60 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 949

54 114

53 314

69 943

62 257

62 257

-14,36%

Mój Kucyk Pony

58 291

50 402

50 402

58 300

37 645

37 645

33,89%

Lego Nexo Knights

59 752

44 261

43 461

59 672

43 690

43 690

-0,52%

Zabawy i Marzenia z Barbie

63 500

40 444

40 444

65 000

53 639

53 639

-24,60%

Księżniczka

53 300

37 132

37 132

53 300

41 670

41 670

-10,89%

Świnka Peppa Magazyn

42 993

36 654

36 654

42 979

26 154

26 154

40,15%

Scooby - Doo!

59 826

35 555

35 555

59 972

33 048

33 048

7,59%

Lego Friends. Magazyn

44 462

30 250

30 250

44 916

31 600

31 600

-4,27%

Auta

35 000

27 320

27 320

35 000

18 460

18 460

48,00%

Magazyn MiniMini

39 982

25 670

25 670

-

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

32 000

23 148

23 148

30 700

15 177

15 177

52,52%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu „Kubuś i Przyjaciele”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl