SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadku znalazło się „W Siodle”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w I półroczu 2016 roku wyniosła 60 246 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku, czyli pierwszych miesięcy obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 6,33 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do nowego magazynu „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 44 105 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który awansował z miejsca czwartego. Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 43 473 egz., po wzroście o 7,13 proc.

7. miejsce zajął „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 7,73 proc. do 33 131 egz. Tytuł ten w I półroczu 2015 roku był 9.

Z kolei największy spadek, wynoszący 45,69 proc. do 12 162 egz., odnotował tytuł „W Siodle” (też Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 17. na 22. - ostatnie.

 

ZKDP

I półrocze

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 948

61 012

60 246

59 824

56 859

56 659

6,33%

Lego Nexo Knights

52 667

45 084

44 105

-

-

-

-

Mój Kucyk Pony

58 210

43 473

43 473

59 096

40 579

40 579

7,13%

Zabawy i Marzenia z Barbie

66 000

42 879

42 879

70 000

44 637

44 637

-3,94%

Księżniczka

54 596

38 906

38 906

56 112

40 361

40 361

-3,60%

Scooby - Doo!

68 880

35 382

35 086

74 909

49 215

48 164

-27,15%

Lego Friends. Magazyn

44 837

33 265

33 131

49 881

30 804

30 754

7,73%

Świnka Peppa Magazyn

42 971

31 490

31 490

42 974

31 399

31 399

0,29%

Nick Jr. Magazyn

39 991

29 100

29 100

-

-

-

-

Violetta Oficjalny Magazyn

39 333

27 639

27 639

49 932

32 469

32 469

-14,88%

Winx Club

44 985

25 628

25 628

44 985

30 400

30 400

-15,70%

Cartoon Network Magazyn

39 799

24 348

24 348

41 652

29 205

29 205

-16,63%

Auta

36 640

23 316

23 316

41 047

24 450

24 450

-4,64%

Magazyn MiniMini

39 781

22 260

22 260

40 567

23 460

23 460

-5,12%

Kubuś i Przyjaciele

37 067

20 580

20 580

39 933

24 937

24 937

-17,47%

Ben 10 Magazyn

39 147

20 312

20 312

41 462

28 425

28 425

-28,54%

Pingwiny z Madagaskaru

39 985

18 575

18 575

44 927

32 207

32 207

-42,33%

Magazyn Mia and Me

41 450

17 908

17 908

44 976

26 746

26 746

-33,04%

DreamWorks. Magazyn

39 854

17 878

17 878

-

-

-

-

Magazyn Truskawkowe Ciastko

31 519

15 417

15 417

38 240

21 561

21 561

-28,50%

SpongeBob Kanciastoporty. Magazyn

32 482

13 754

13 754

39 978

22 929

22 929

-40,01%

W Siodle

29 992

12 162

12 162

39 979

22 392

22 392

-45,69%

W czerwcu 2016 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 57 154 egz.

Wiceliderem był magazyn „Lego Nexo Knights” (48 980 egz.), a podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (41 981 egz.; w dół o 9,53 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 11,50 proc. do 21 672 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska).

Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) - było to 41,41 proc. do poziomu 31 379 egz.

ZKDP

czerwiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 954

58 150

57 154

-

-

-

-

Lego Nexo Knights

59 816

49 780

48 980

-

-

-

-

Mój Kucyk Pony

58 035

41 981

41 981

58 205

46 402

46 402

-9,53%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

41 905

41 905

70 000

50 733

50 733

-17,40%

Księżniczka

52 000

38 241

38 241

55 189

41 287

41 287

-7,38%

Scooby - Doo!

64 864

31 379

31 379

69 974

55 163

53 556

-41,41%

Lego Friends. Magazyn

44 919

31 326

31 326

49 841

28 845

28 845

8,60%

Magazyn MiniMini

39 270

23 259

23 259

39 977

23 138

23 138

0,52%

Świnka Peppa Magazyn

42 972

22 919

22 919

42 971

30 477

30 477

-24,80%

Auta

35 000

21 672

21 672

40 000

19 437

19 437

11,50%

Kubuś i Przyjaciele

33 000

20 679

20 679

36 000

22 309

22 309

-7,31%

Winx Club

45 019

13 878

13 878

-

-

-

-

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl