Lemon Sky łączy się z agencją MAT

Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) przejmuje agencję marketingu zintegrowanego MAT. Obie firmy należą do Grupy ADV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przejęta właśnie przez Lemon Sky agencja MAT specjalizuje się w realizacji działań BTL i ATL oraz organizacji eventów (B2B i B2C). Głównymi klientami firmy są Honda, Unilever, Samsung, Reebok, Polkomtel, Orange, Kraft Foods, Samsung i Henkel. W agencji, kierowanej przez Sławomira Matula, pracuje 7 osób.

MAT podobnie jak Lemon Sky należy do Grupy ADV, która dwa lata temu za 80 proc. udziałów agencji zapłaciła 0,6 mln zł (więcej na ten temat). Natomiast teraz MAT jest całkowicie przejmowana przez Lemon Sky. W ciągu najbliższych kilku tygodni struktury firm zostaną odpowiednio zreorganizowane. Wszyscy pracownicy MAT dołączą do Lemon Sky, powiększając jej zespół do ponad 80 osób.

- Dzięki temu połączeniu zyskujemy konkretną wiedzę i doświadczenie poparte sukcesami w obszarach nam dotychczas nieznanych takich jak BTL czy organizacja akcji sprzedażowych i eventów - podkreśla Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes Lemon Sky.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję