SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lenovo IdeaPad z kampanią w telewizji i internecie (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna i internetowa laptopów Lenovo IdeaPad. Za jej przygotowanie odpowiadają agencja kreatywna Change Serviceplan i dom mediowy Value Media, należące do Group One.

Article

W ramach akcji promocyjnej przygotowano 30-sekundowy oraz 15-sekundowy spot, gdzie w lekki i humorystyczny sposób pokazano zalety reklamowanego sprzętu, z naciskiem na wielozadaniowość. W reklamie pojawia się model IdeaPad 520.

- Celem przewodnim kampanii realizowanej dla marki Lenovo jest zwrócenie uwagi grupy docelowej na nową odsłonę laptopów IdeaPad. Naszymi działaniami chcieliśmy wynieść te laptopy na zupełnie nowy, wyższy poziom - komentuje Katarzyna Włodarczyk, senior account manager z agencji Change Serviceplan, odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.

Kampania telewizyjna trwa w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych do 7 stycznia 2018 roku. Równolegle do końca roku prowadzone są działania w digitalu, które obejmują serwisy VOD, Facebooka, YouTube i display

Za przygotowanie strategii komunikacji i idei kreatywnej, a także produkcję spotów i innych materiałów odpowiadała agencja Change Serviceplan. Przygotowaniem strategii mediowej, zakupem mediów do kampanii telewizyjnej i internetowej zajął się dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lenovo IdeaPad z kampanią w telewizji i internecie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ika
Beznadziejna ta reklama. Co ona właściwie przedstawia? Jakie funkcjonalności i multizadaniowość tego kompa? Ja tam widzę różowego ciasteczkowego potwora i babkę z niekoniecznie porządkiem w głowie :/
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing