SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

LG: inteligentne urządzenia z obsługą Google Home

Podczas konferencji Google I/O firma LG Electronics przedstawiła gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home.

Article

Oferta obejmuje inteligentne urządzenia LG, takie jak pralka i suszarka LG Signature, lodówka, piekarnik, oczyszczacz powietrza, a także klimatyzator i odkurzacz próżniowy.

Usługa Google Home pozwoli użytkownikom korzystać z funkcji asystenta Google na połączonych urządzeniach LG. Dzięki kompatybilności sprzętów LG z Google Home użytkownicy będą mogli np. sprawdzić czas pozostały do końca cyklu prania w pralce LG Signature, zlecić lodówce LG Signature przygotowanie większej ilości lodu lub zmieniać ustawienia termostatu klimatyzatora LG za pomocą poleceń głosowych z dowolnego miejsca w zasięgu Google Home.

Z kolei dzięki oczyszczaczowi powietrza LG Signature współpracującemu z Google Home, użytkownicy wydając polecenia głosowe będą mogli dostosowywać parametry filtra powietrza, a także usłyszeć od asystenta najnowsze odczyty jakości powietrza oraz słowne informacje zwrotne na temat działania systemu.

Urządzenia domowe LG Signature będą pierwszymi produktami w segmencie LG, które współpracują z Google Home. Firma zapewniła także kompatybilność z Google Home innym urządzeniom ze swojego portfolio – LG Hom-Bot Turbo + i inteligentnemu klimatyzatorowi LG. W planach jest rozszerzenie oferty o dodatkowe produkty.

Obsługa Google Home w urządzeniach LG będzie dostępna w tym miesiącu w USA. Pojawi się także na innych rynkach, a jej wprowadzenie będzie ogłaszane na bieżąco.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LG: inteligentne urządzenia z obsługą Google Home

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gonzalez
Urządzenia stają się co raz bardziej smart, a użytkownicy co raz bardziej dumb
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing