Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z TVN. Będzie dyrektorem zarządzającym w 4Fun Media

Wiceszefowa zespołu PR w Grupie TVN Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z firmy. Od czerwca rozpocznie pracę w 4Fun Media na nowo utworzonym stanowisku dyrektora zarządzającego 4Fun TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z TVN. Będzie dyrektorem zarządzającym w 4Fun Media
Lidia Zagórska, fot. TVN

Zagórska z Grupą TVN związana była od czerwca 2004 roku. Przez ostatnie lata jako zastępca szefa zespołu PR koordynowała m.in. działania promocyjne kanałów tematycznych (w tym TVN24 i TVN24 BiS), była też odpowiedzialna za promocję „Faktów”, „Uwagi!”, „Superwizjera” i „Kuby Wojewódzkiego”.

W przeszłości pracowała jako dziennikarka w „Super Expressie” (lata 2002-2004) oraz „Teleexpressie” (od 2000 do 2004 roku). Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Szefową zespołu PR TVN pozostaje Joanna Górska. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, Grupa TVN nie planuje na razie obsadzania stanowiska zastępcy szefa PR, a zadania Lidii Zagórskiej zostały rozdzielone w zespole.

Z TVN do 4Fun Media na dyrektora zarządzającego

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od czerwca Lidia Zagórska rozpocznie pracę w 4Fun Media, gdzie obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego 4Fun TV. Będzie odpowiedzialna za działania dla trzech kanałów z portfolio nadawcy - 4Fun TV, Dance oraz Gold Hits.

- Utworzenie stanowiska dyrektora zarządzającego unitem telewizyjnym jest związane z rozwojem 4Fun Media. Agencja Bridge2fun rozrasta się, a to wymaga większego zaangażowania z mojej strony - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, prezes 4Fun Media.

Jako dyrektor zarządzająca 4Fun TV Zagórska pokieruje zespołami w sektorze telewizyjnym (dział muzyczny, antena, dział produkcji telewizyjnej, dział kreacji, dział redakcji oraz dział marketingu i PR). Będzie raportować bezpośrednio do Rafała Barana.

- Lidka przez wiele lat współtworzyła komunikację w TVN oraz odpowiadała za produkt i koordynację działań o charakterze PR-owym, które zakładały współpracę z wieloma partnerami. 4Fun Media nie produkuje tak dużo kontentu, więc zależy nam na odpowiedniej koordynacji marketingowej - opisuje Rafał Baran. - Ponadto z moich doświadczeń wynika, że osoby, które przez dłuższy czas pozostawały w drugim szeregu doskonale sprawdzają się w pierwszym rzędzie - dodaje prezes 4Fun Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa