SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl otworzy swoje sklepy nocą dzięki Facebookowi (wideo)

Sklepy sieci Lidl Polska, które zdobyły najwięcej głosów od fanów na Facebooku, zostaną otwarte na jedną noc. Wybrane produkty będą wówczas dostępne w obniżonych cenach.

Akcja "Wielka Noc Okazji" rozpoczęła się od zabawy na Facebooku, w której użytkownicy portalu za pomocą specjalnej aplikacji mogli oddawać głosy na jeden z ponad 420 sklepów sieci Lidl Polska. Zwyciężyło pierwsze 10 placówek, które w dniu przekroczenia okrągłej liczby 100 tys. fanów profilu firmy (stało się to 15 maja) miały największą liczbę głosów. Wśród nich znalazły się sklepy w Barlinku, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Warszawie.

Pierwsze trzy sklepy Lidla (w Poznaniu przy ul. Szymanowskiego 13, w Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej 6, w Warszawie przy ul. Kasprowicza 117) zostaną otwarte w nocy z 25 na 26 maja w godz. 00:05 - 04:00. Kolejne nocne otwarcia odbędą się 2 i 3 czerwca.

Wybrane artykuły spożywcze zostaną w ramach akcji objęte promocją cenową, na którą wpływ mieli użytkownicy Facebooka głosujący na swoje ulubione produkty w sondach. dodatkowo stu pierwszych klientów każdego ze sklepów, którzy przyjdą ubrani w nocny strój, otrzyma nowe piżamy.

Dołącz do dyskusji: Lidl otworzy swoje sklepy nocą dzięki Facebookowi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl