SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karol Okrasa reklamuje promocję Lidla z figurkami warzyw i owoców (wideo)

Sieć dyskontów Lidl Polska zaczęła promocję, w ramach której za zakupy za minimum 40 zł obejmujące m.in. owoce lub warzywa otrzymuje się figurkę Stikeez dla dzieci. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Karola Okrasy.

W ramach promocji figurkę Stikeez otrzymuje się za każde zakupy za przynajmniej 40 zł, a jeśli wśród kupionych produktów jest dowolne warzywo lub owoc - dostaje się dodatkową figurkę gratis. W przypadku zakupów za wielokrotność 40 zł otrzymuje się odpowiednio dużo figurek.

Oferta będzie obowiązywała do wyczerpania zapasów figurek, najpóźniej do 5 marca. W sumie dostępne są 24 różne modele figurek pokazujących owoce i warzywa.

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której razem z dziećmi występuje kucharz Karol Okrasa, od ponad czterech lat reklamujący oferty produktów żywnościowych w Lidlu.

Działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji i samych sklepach Lidl.

Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa reklamuje promocję Lidla z figurkami warzyw i owoców (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adsenior
Już nie reklamuje wileman? Co to internauci pisali: CHCESZ TAK WYGLĄDAĆ, KUPUJ W LIDL-u
odpowiedź
User
elizabeth
Kupiłam pudełko do stikeez - cena 9 zł , musiałam oddać bo to oszustwo, cieniutka tekturka, miała być plansza do gry, a tam trzeba rozłożyć opakowanie, żeby zobaczyć, że żadnej planszy nie ma Przecież to kupuje się dla dzieci, w tej cenie powinna być solidna plansza na grubszej tekturce taka jak w poprzedniej wersji stikeez. Pokpiliście sprawę.
odpowiedź
User
weronika napierala
stikeez jest najleprzym stikeez są super.
odpowiedź