W ramach promocji figurkę Stikeez otrzymuje się za każde zakupy za przynajmniej 40 zł, a jeśli wśród kupionych produktów jest dowolne warzywo lub owoc - dostaje się dodatkową figurkę gratis. W przypadku zakupów za wielokrotność 40 zł otrzymuje się odpowiednio dużo figurek.
Oferta będzie obowiązywała do wyczerpania zapasów figurek, najpóźniej do 5 marca. W sumie dostępne są 24 różne modele figurek pokazujących owoce i warzywa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sieci-handlowe-wydatki-reklamowe-lidl-kaufland ##
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której razem z dziećmi występuje kucharz Karol Okrasa, od ponad czterech lat reklamujący oferty produktów żywnościowych w Lidlu.
Działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji i samych sklepach Lidl.
Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.












