Lidl reklamuje, że jako pracodawca „zaczyna się od ludzi” (wideo)

Sieć dyskontów Lidl Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” została przygotowana przez firmy GDP Agency i Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl reklamuje, że jako pracodawca „zaczyna się od ludzi” (wideo)

Lidl Polska podkreśla w kampanii, że przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto).

Bohaterami kampanii są pracownicy firmy - kilkadziesiąt osób, które same się do tego zgłosiły. Wśród nich są pracownicy z różnych działów i stanowisk - to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Opowiadają o swojej pracy i o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, kinach, prasie, internecie (m.in. w social media) oraz na outdorze (w największych miastach).

Przy kampaniach reklamowych Lidl pracuje z agencjami GDP Agency i Havas Media.

Marketer prowadzi od ponad roku kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Bohaterem niedawnej akcji promującej artykuły szkolne był z kolei dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat