Lidl będzie sprzedawać ubrania zaprojektowane przez Heidi Klum

W drugiej połowie roku do sieci sklepów Lidl w całej Europie, także w Polsce trafi do sprzedaży kolekcja odzieży zaprojektowana przez modelkę Heidi Klum.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nawiązując współpracę z modelką Heidi Klum, Lidl chce przekonać klientów, że na wysokiej jakości modę może pozwolić sobie każdy.

W ramach nawiązanej współpracy modelka zaprojektowała dla sieci Lidl kolekcję odzieży, która ma wyraźnie pokazywać jej charakterystyczny styl.

Firma w tej chwili nie zdradza, co będzie konkretnie składać się na kolekcję Heidi Klum. Nie ujawnia też jej cen. Zapowiada jedynie, że ubrania te pojawią się w sprzedaży w drugiej połowie roku.

Współpraca z Heidi Klum ma być początkiem nowej, modowej kampanii Lidla, której elementem będzie „Lidl Fashion Week”. Jest to długoterminowy cykl ofert modowych dostępnych we wszystkich sklepach Lidl. „Lidl Fashion Week” będzie odbywać się kilka razy w roku. Podczas tego wydarzenia w placówkach sieci będą dostępne najnowsze modowe kolekcje. Pierwszą odsłoną działań jest współpraca z supermodelką Heidi Klum.

Lidl nie jest pierwszą siecią marketów, która nawiązuje współpracę z uznanym projektantem. Kolekcja Gosi Baczyńskiej była sprzedawana dwa lata temu w drogeriach Rossmann. Carrefour sprzedawał ręczniki zaprojekotwqane przez Karla Lagerfelda, a w Biedronce można było kupić ubrania duetu Paprocki&Brzozowski oraz pościel zaprojektowaną przez Bohoboco.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały