Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

TLC w czerwcu br. ponownie był najpopularniejszym kanałem lifestylowym. Pozycje na podium utrzymały też stacje TVN Style i TVN Turbo, notując lekkie wzrosty, dalej rosły też kanały Polsatu. Największy spadek dotknął zaś BBC Lifestyle.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na pierwsze miejsce z szóstej pozycji awansował kanał TLC (rok wcześniej nadający jako Discovery Travel & Living). Jego udział wyniósł 0,45 proc. po wzroście o 373,4 proc. - tradycyjnie największym w rankingu.

Na drugim miejscu utrzymała się kobieca telewizja TVN Style, której udział poszedł do góry o 6,3 proc. do 0,44 proc. Trzecią lokatę zajął męski kanał TVN Turbo, który spadł z miejsca pierwszego. Jego udział wzrósł jednak o 0,7 proc. i wyniósł 0,43 proc.

Zarówno TLC jak i kanały TVN na wakacje nie zwalniają tempa i cały czas nadają premierowe pozycje. Kobieca telewizja Discovery wprowadziła nowości zagraniczne, m.in. dokumentalną serię “Kot z piekła rodem”, a TVN Style także polskie produkcje, m.in. cykl “Wojciech Cejrowski. Boso”, którego premiery mają ok. 90 tys. widzów, a powtórki - 110 tys. (więcej na ten temat).

Większe wzrosty od stacji TVN notują tradycyjnie krócej obecne na rynku kanały Polsat Play i Polsat Cafe. Męski kanał Polsatu zajął miejsce czwarte z wynikiem 0,29 proc., po tym jak jego udział poszedł do góry o 36,6 proc., zaś kobiecy Polsat Cafe był piąty (0,28 proc. udziału, wzrost o 50,5 proc.).

Największy spadek zanotowała zajmująca dziewiąte miejsce stacja BBC Lifestyle. Jej wynik zmalał o 39,3 proc. do 0,04 proc.

W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w czerwcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,75 proc. udziału i zanotował wzrost o 3,4 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,63 proc. udziału, wzrost o 11,9 proc.). Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 508,6 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,57 proc., co dało mu awans z pozycji siódmej.

Liderem spadku był tak samo jak w 4+ kanał BBC Lifestyle, którego udział zmalał o 53,5 proc. 

Najpopularniejszym programem na antenie TLC w czerwcu 2011 roku był serial dokumentalny “Medyczne anomalie”, który gromadził do 212 tys. widzów. 

  Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów