Link4 zmienia logo

Firma ubezpieczeniowa Link4 wprowadziła nowe logo podkreślające jej przynależność do koncernu RSA. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji i internecie.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Zmiana identyfikacji wizualnej Link4 wynika z faktu, że na początku ubiegłego roku firma została przejęta przez brytyjski koncern ubezpieczeniowy Royal and Sun Alliance (RSA). W nowym logo Link4dotychczasowy kolor pomarańczowy zastąpiono fioletowym, dodano napis "Part of the RSA Group" oraz symbolizuję tę firmę kółko. Zmieniony znak graficzny podkreśla również, że Link4 w strukturach RSA to stabilna i rzetelna instytucja finansowa z bogatym doświadczeniem.

Wprowadzenie nowego loga firmy wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała Grupa Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+