LinkedIn: wzrost przychodu i strata w I kw., 433 mln członków

Znaczący wzrost przychodu i stratę zanotował w I kwartale 2016 roku portal społecznościowy LinkedIn, który ma już 433 miliony zarejestrowanych użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:
LinkedIn: wzrost przychodu i strata w I kw., 433 mln członków
czekaj...

LinkedIn zanotował w pierwszych trzech miesiącach 2016 roku 45,8 miliona dolarów straty, w porównaniu do 42,5 miliona dolarów straty rok wcześniej.

Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 35 proc., z 637,7 miliona dolarów do 860,7 miliona dolarów.

grafika

Na koniec I kwartału LinkedIn miał 433 miliony zarejestrowanych użytkowników - o 19 proc. więcej niż rok wcześniej (364 mln).

Opierając się na własnych statystykach serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 9 proc., z 97 milionów do 106 milionów (58 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 34 proc., z 34 miliardów do 45 miliardów.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 885 milionów dolarów do 890 milionów dolarów, a w całym 2016 roku - od 3,65 miliarda dolarów do 3,7 miliarda dolarów.

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu