W promocji Jacobs Krönung może wziąć każdy, kto kupi opakowania po kawie mielonej lub ziarnistej tej marki o łącznej wadze 2 kilogramów. W zamian za zebrane opakowania można otrzymać puszkę na kawę. Trzy wersje puszek zaprojektowały pisarka Katarzyna Grochola wraz z córką, dziennikarką Dorotą Szelągowską; piosenkarki - prywatnie siostry - Natalia i Paulina Przybysz oraz muzycy Anita Lipnicka i John Porter.
Do zdobycia jest 75 tys. puszek, a można je odbierać w salonach prasowych Inmedio i Relay oraz drogą pocztową.

Na potrzeby akcji, zaplanowanej do 30 czerwca, uruchomiono serwis internetowy jacobsart.pl. Jej obsługą zajmuje się agencja IQ Marketing.
Promocję wspiera kampania reklamowa w mediach. W jej pierwszej odsłonie występują Anita Lipnicka i John Porter. Produkcją tego spotu zajął się Papaya Films.











