SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Przepis Macieja Musiała na wakacje z dziewczynami w kampanii lodów Koral (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral (produkowanych przez PPL Koral) z udziałem aktora Macieja Musiała. W spotach promowana jest loteria Koraliada. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Veneo i Film Grupa.

Article

Spoty z kampanii pokazują, jak Maciej Musiał przyjeżdża na plażę z zapasem lodów Koral. Im więcej wyjmuje ich z pojemnika, tym więcej młodych dziewczyn biegnie do niego. Aktor określa to jako prawo Korala.

 

W reklamach promowana jest loteria Koraliada, która rozpocznie się 24 kwietnia i potrwa dwa miesiące. W ramach akcji należy kupić za jednym razem minimum dwa lody Koral i zarejestrować paragon na stronie koraliada.pl (jeśli na paragonie jest wielokrotność dwóch lodów, zapewnia on odpowiednio więcej szans na wygraną).

W loterii co tydzień losowane będą m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PlayStation4 i tablety, a na końcu akcji - samochód Toyota Auris. Za obsługę loterii odpowiada agencja Veneo.

 

Kampania reklamowa będzie realizowane w telewizji (TVP, Polsat), internecie (m.in. Onet.pl, Plejada.pl, YouTube, portale społecznościowe, strony z sieci reklamowej Google) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za działania w internecie odpowiada agencja Veneo, a produkcją spotu zajęło się studio kreatywne Film Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przepis Macieja Musiała na wakacje z dziewczynami w kampanii lodów Koral (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaś
Nie trawię Musiała i jego zakłamanej świętoyebliwej postawy. Wygląda na to, że zaraził się tą przypadłością od Kożuchowskiej. Zatem bye, bye Koral, bo im robię się starszy tym bardziej zwracam uwagę (o zgrozo!) na to, kogo firmy zatrudniają do promowania swoich produktów. Jeżeli jakaś twarz mi nie odpowiada, to omijam produkt, który reklamuje szerokim łukiem.
9 15
odpowiedź
User
Lodolamacz
Znam Maćka od lat (pozdro Maciek) i robi on doskonałe lody.
18 4
odpowiedź
User
wincey & wincey
dupa tam. Przyszły bo Maciek podjechał Jeepę...
8 1
odpowiedź
User
jac
POlaczki znowu zazdroszczą , że to nie oni kręcą lody?
7 3
odpowiedź
User
Paulina
seksistowskie, tyle w temacie
2 8
odpowiedź
User
Malwina
Sympatyczny spocik, wzbudza uśmiech na twarzy, aż chce się lata. Zabawny jeśli chodzi o formę. Proste przesłanie więcej lodów, więcej dziewczyn i jeszcze radośniej. Bez porównania Koral zrobił to w bardziej interesujący sposób niż zeszloroczna reklama z bananową młodzieżą
5 2
odpowiedź
User
jesuchryste
matkobosko. niektórzy marketingowcy powinni dostać dożywotni zakaz wykonywania zawodu :/
2 0
odpowiedź
User
Joanna
Niesamowicie seksistowski i smutny w gruncie rzeczy. Myślałam, ze żyjemy w bardziej rozwiniętym społeczeństwie, któremu nie trzeba reklamować lodów z użyciem seksualnych podtekstów w tle i uprzedmiotawianiem kobiet. "Im więcej dziewczyn tym więcej lodów" to jest motto tej reklamy. Coś okropnego
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing