SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łódź szuka agencji do działań w mediach społecznościowych

Władze Łodzi planują szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach społecznościowych, które mają zwiększyć zainteresowanie tym miastem oraz treściami, które są publikowane na jego profilach w social mediach.

fot. Łódźfot. Łódź

W związku z tym łódzki magistrat ogłosił przetarg, którego celem jest wybór firmy odpowiedzialnej za realizację tych działań. Przetarg podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy kampanii promocyjno-komunikacyjnej miasta Łodzi za pomocą aplikacji Insta Story i Snapchat oraz promocji miasta w serwisach Instagram i Snapchat, polegającej na podjęciu odpłatnej współpracy z osobami, nie będącymi pracownikami Urzędu Miasta Łodzi. Osoby te będą pełnić rolę redaktorów profili miasta.

Druga część przetargu obejmuje kampanię reklamową Łodzi na Facebooku polegającą na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez miasto oraz pozyskanie nowych fanów.

Wybrana agencja lub dwie będzie pracować dla łódzkiego urzędu do 11 grudnia br. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 18 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Łódź szuka agencji do działań w mediach społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl