Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”

Pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!” startuje kampania reklamowa województwa łódzkiego, obejmująca m.in. konkurs na innowacyjne projekty. Akcję przygotowały i realizują firmy Grupa Eskadra i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”

Kampania ma pokazywać przykłady myślenia projektowego oraz innowacyjne rozwiązania zrealizowane w województwie łódzkim. Motywem graficznym akcji jest samoprzylepna karteczka na notatki, na jakiej często zaczyna się planowanie projektu.

Celem działań jest zmiana postrzegania województwa łódzkiego zarówno przez samych jego mieszkańców, jak i - w dalszym etapie - przez wszystkich Polaków.

grafika

Głównym elementem akcji jest konkurs na najciekawsze i oryginalne projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym. Zgłoszenia można przesyłać poprzez serwis lodzkiemapomysl.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł na wsparcie realizacji jego pomysłu.

grafika

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor w całym województwie łódzkim. Ponadto zorganizowana zostanie seria eventów w ponad 20 miastach regionu, w ramach której prowadzone będą darmowe szkolenia z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego.

Akcja potrwa do czerwca 2015 roku. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Organizatorem kampanii jest Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online