SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lokalna kampania Coca-Coli

Lokalne kampanie outdoorowe Coca-Cola autorstwa agencji Publicis

W Poznaniu butelki Coca-Cola trykają się ze sobą, niczym dwa koziołki, przy pomocy wygiętych na kształt rogów słomek. W Warszawie inna butelka przypomina Warszawską Syrenkę. W Katowicach kapsel z butelki Coca-Cola to Katowicki Spodek. Takie obrazki przedstawiają plakaty rozwieszone dzisiaj w 10 miastach Polski. W każdym z miast ich treść nawiązuje do miejscowej symboliki i realiów każdego miasta. To element realizowanej w Polsce przez agencję Publicis kampanii reklamowej Coca-Cola toczącej się od stycznia pod hasłem "Coca-Cola dla wszystkich i dla każdego". Od wczoraj kampanię wesprą działania reklamowe prowadzone przy użyciu nośników reklamy zewnętrznej.

Plakaty przedstawiają butelki lub puszki Coca-Cola ułożone w symbole kojarzące się z poszczególnymi miastami i opatrzone odpowiednio dobranym komentarzem. W Poznaniu przedstawiony wyżej obrazek komentuje hasło: "Wpadniemy na siebie na rynku". W Katowicach plakat podpisano hasłem: "Dla szalejących w spodku". W Warszawie użyty slogan głosi: "Radość, Wola, Coca-Cola..." nawiązując w ten sposób do nazw warszawskich dzielnic i osiedli.

Dostosowane do miejsca wywieszenia plakaty zawisną na bilboardach także w Trójmieście, Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i Wrocławiu.

Przygotowane plakaty są częścią międzynarodowej kampanii Coca-Cola "Para Todos" (hiszp. "dla wszystkich"), która w Polsce jest realizowana od początku stycznia 2005 r. Oparte na podobnej koncepcji reklamy powstały także w innych krajach m.in. Argentynie, USA, Austrii, czy Rosji. Polską kreację reklam tej kampanii, przeznaczoną specjalnie na nasz rynek, w całości przygotował warszawski oddział Publicis. Nad realizacją reklam outdoorowych pracował zespół agencji w składzie: Michał Nowosielski (dyrektor kreatywny), Marcin Zbrożek (Art Director), Tomasz Piątek (Copywriter), Adam Miecznikowski (Group Account Director) i Katarzyna Hajduk (Account Supervisor).

Dołącz do dyskusji: Lokalna kampania Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl