Łomżing z leżakowaniem w ciemności reklamuje piwo Łomża (wideo)

Po zmianie obsługującej markę agencji kreatywnej z PZL na Lowe Warsaw reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) nadal pokazują różne metody łomżingu. Nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łomżing z leżakowaniem w ciemności reklamuje piwo Łomża (wideo)

Nowa reklama Łomży pokazuje trójkę kolegów, którzy popijają to piwo (czyli uprawiają tzw. łomżing), siedząc w ciemności. Ma to być analogia to metody jego produkcji, obejmującej m.in. leżakowanie w cimności. Spot kończy się sloganem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”. Nie zmieniło się hasło główne marki: „Łomża. Źródło świadomego łomżingu”.

Różne metody łomżingu były pokazywane w zeszłorocznych reklamach Łomży, przygotowanych przez agencję PZL (obejrzyj najciekawsze z nich). Kreację nowej kampanii zajęła się agencja Lowe Warsaw, która w lutym br. po wygranym przetargu przejęła obsługę reklamową marki.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja, przede wszystkim w telewizji i internecie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów