SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„LOVE CN” nową kampanią Cartoon Network

Cartoon Network ruszył z nową kampanią wizerunkową „LOVE CN”, która jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału.

W trwającej miesiąc kampanii „LOVE Cartoon Network” stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network.

Zadaniem fanów stacji jest nagranie filmu przedstawiającego ich ulubione scenki z kreskówek Cartoon Network i przesłanie go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Dzieci mogą zaangażować swoich bliskich. Autorzy najciekawszych pomysłów będą mieć szanse obejrzenia swoich filmów na antenie stacji.

Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która ogląda kreskówki Cartoon Network. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, w której każdy znajdzie coś dla siebie: najmłodsi widzowie obejrzą swoje seriale rano przed pójściem do szkoły, propozycje dla całej rodziny emitowane będą popołudniami, a uwielbiane przez starszych widzów kreskówki takie jak „Pora na przygodę” oraz „Steven Universe” - wieczorem.

Spot emitowany jest w telewizji: w wybranych kanałach nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, Planete+, Domo+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV4 i TV6. Pojawia się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w internecie.

Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, a media kupił i zaplanował MediaOn.

Średni udział Cartoon Network w 2016 roku wyniósł 0,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „LOVE CN” nową kampanią Cartoon Network

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl