SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska

Agencja LoveBrands Relations utworzyła w swoich strukturach specjalistyczną komórkę LoveBrands Medical, która ma realizować projekty marketingowe dotyczące szeroko pojętej tematyki zdrowotnej. Wkrótce zacznie realizować pierwsze kampanie społeczne.

Od lewej: Mateusz Konwerski, Zuzanna Bieńko, Arkadiusz Pączka, Dorota Bieniek-Kaska, Aleksander Grot, dr n. med. Sławomir Chomik i Marta DomańskaOd lewej: Mateusz Konwerski, Zuzanna Bieńko, Arkadiusz Pączka, Dorota Bieniek-Kaska, Aleksander Grot, dr n. med. Sławomir Chomik i Marta Domańska

Agencja tłumaczy, że ma doświadczenie w tej dziedzinie – od lat współpracuje z instytucjami zajmującymi się ochroną zdrowia oraz firmami farmaceutycznymi i medycznymi; prowadziła też kampanie zdrowotne.

W swoich działaniach LoveBrands Medical ma bazować na badaniach naukowych oraz evidence-based marketingu z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. Oferta marki skierowana jest do firm farmaceutycznych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które działają w obszarze ochrony zdrowia publicznego (w tym e-zdrowia). Brand oferować będzie usługi takie jak: public affairs, komunikacja kryzysowa, programy edukacyjno-społeczne, eventy, CSR, prawo medyczne i farmaceutyczne czy marketing.

Komórką kieruje Marta Domańska jako head of LoveBrands Medical. Domańska posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów edukacyjnych, komunikacyjnych i promocyjnych głównie z branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej. W przeszłości pracowała zarówno po stronie biznesu, jak i administracji publicznej. Jest absolwentką studiów interdyscyplinarnych psychologia w zarządzaniu, których program obejmował nauki społeczne oraz nauki o ekonomii i zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

- Utworzenie LoveBrands Medical to kolejny krok w rozwoju LoveBrands Relations - tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu agencji i pomysłodawczyni nowej marki. To także konsekwencja w naszych postanowieniach. Od dawna byliśmy skoncentrowani na projektach dotykających zdrowia. Są one dla nas ważne zawodowo, ale także prywatnie. Pewnie dlatego jesteśmy w nich całym sercem. I to serce widać prowadzonych działaniach i kreacjach. Bo efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne tworzymy nie tylko na podstawie doświadczenia i kompetencji, ale także na bazie osobistych, czasem trudnych doświadczeń, które stały się dla nas inspiracją zawodową i początkiem LoveBrands Medical. Przekuwamy je we wrażliwość, wiedzę i kompetencję. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy autorskie kampanie społeczne, których jesteśmy pomysłodawcą oraz wykonawcą. To nasz wkład w rozwój edukacji zdrowotnej - dodaje.

W gronie ekspertów LoveBrands Medical są: Monika Bartwicka - prawnik specjalizujący się w prawie farmaceutycznym, dr. Sławomir Chomik -  lekarz praktyk, ekspert e-zdrowia i innowacji w medycynie, wykładowca na UM w Warszawie, partner zarządzający MedicalResearch Center, pełniącego rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa, mec. Aleksander Grot --  partner zarządzający kancelarii GM Legal Grot & Marcinkiewicz, dr n. o zdrowiu Dorota Kilańska - profesor UMed w Łodzi, niezależny ekspert, prezes Fundacji Florencja na Rzecz Upowszechniania Cyfryzacji i Rozwoju Standardów Opieki, specjalista ds. Koordynowanej Opieki w Dziale Rozwoju Systemów Ochrony Zdrowia, członek Rady Przejrzystości AOTMiT, przewodnicząca Rady ds. e-Zdrowia w Pielęgniarstwie, członek Rady ds. Interoperacyjności w Centrum e-Zdrowia, Marcin Olkowicz -  trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki, Arkadiusz Pączka -  zastępca dyrektora generalnego Pracodawców RP oraz dyrektor departamentu monitoringu legislacji, członek Rady Dialogu Społecznego, członek zespołu ds. doskonalenia regulacji gospodarczych przy Minister Rozwoju; współautor raportów dot. monitoringu przebiegu procesu legislacyjnego w Polsce i dialogu społecznego, Agnieszka Prokopowicz - dziennikarka telewizyjna i prasowa, specjalistka od contentu i kreacji.

Klientami LoveBrands Medical są dotychczasowi klienci LoveBrands Relations z dziedziny zdrowia – m.in. AstraZeneca, Fundacja Nutricia, Gedeon Richter, Novartis, Novo Nordisk i Roche.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z
Czyli zespół ma 1 osobę na etacie i kilku współpracowników ad hoc. Super.
odpowiedź
User
pijawka
dr z kropką, ciekawie się zapowiada, już polskiego znać nie trzeba, by robić w pijarze
odpowiedź
User
z2
Czyli zespół ma 1 osobę na etacie i kilku współpracowników ad hoc. Super.
Przeież to jedna firma. Sztuczny twór. Znany sposób - tworzenie sztucznych działów, sami Dyrektorzy tych działów i stażysta.
odpowiedź