SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations promuje „nielimitowaną muzykę za darmo” w Play

Agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z operatorem komórkowym Play (należącym do spółki P4). Do jej zadań należy przede wszystkim wparcie komunikacyjne promocji „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, a także mobilnej platformy muzycznej Tidal.

Głównym celem działań LoveBrands Relations jest wsparcia komunikacyjne Play i promocji „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, pokazaniu czym jest słuchanie muzyki w streamingu i jakie są korzyści z korzystania z serwisu Tidal. Ważnym aspektem prowadzonej komunikacji jest promocja legalnych źródeł muzyki. LoveBrands Relations będzie również wspierać Play we współpracy z artystami i podmiotami związanymi z muzyką.

Za prace przy projekcie po stronie agencji odpowiada Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg, oraz Michał Łoniewski, konsultant ds. komunikacji.

Nie podano czasu trwania umowy między Play a LoveBrands Relations.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations promuje „nielimitowaną muzykę za darmo” w Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl