Lubella: Pewność efektu od 125 lat (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lubelli. Akcję pod hasłem „Pewność efektu od 125 lat” przygotowały agencja reklamowa Euro RSCG i dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Lubelli pokazuje „magiczny świat mąki”, podkreślając, że ta marka obejmuje nie tylko makarony, lecz również płatki, musli, paluszki i mąki. Przekaz pod hasłem „Pewność efektu od 125 lat” akcentuje bogatą tradycję Lubelli gwarantującą satysfakcję jej konsumentom.

W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online