Z danych Nielsen Audience Measurememnt dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki drugiej serii “Ludzi” śledziło 1,37 mln osób. Dało to Polsatowi 9,36 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 11,08 proc. w grupie 16-49. Po takim samym okresie emisji pierwszego sezonu “Ludzie Chudego” mieli średnio 2,65 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 16,99 proc. i 21,26 proc. Jesienią 2010 serial nadawany był jednak w niedziele o 20.00, teraz pokazywany jest o tej samej porze, ale w czwartki.
Polsat w paśmie emisji komediowo-kryminalnej produkcji nie ma szans w starciu z konkurencją. Największą widownię gromadzi w tym czasie TVP 1 nadająca “Sport”, “Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co przekłada się na 27,05 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje TVN (“Na Wspólnej”, “W11”; 19,20 proc.), przed Polsatem plasuje się też Dwójka (“Barwy szczęścia”, “Dr House”, mecz koszykówki; 12,67 proc.). W grupie komercyjnej kolejność kanałów jest taka sama.

Serial obniżył też wyniki czwartkowego pasma o 20.00 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy Polsat przyciągał 1,63 mln oglądających, co dawało 11,16 proc. udziału w 4+ i 14,22 proc. w 16-49.
“Ludzi Chudego” minimalnie chętniej oglądają kobiety. Produkcja cieszy się największą popularnością wśród osób po trzydziestce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz widzów z wykształceniem podstawowym.
Oglądalność “Ludzie Chudego”
Widownia konkurencji w czasie nadawania serialu
Profil widowni produkcji











